Gamzedefnem Beta 0.100 çıkıp hamile kalanlar adetleriniz nasıldı yumurtlama günleriniz adetten sonra kaçıncı gunundeydi betanizi kaç gün sonra yükseldi
Mor_papatya_ Gamzedefnem Benim de geçen ay adetim gecikmişti değerim 0<100 negatifti 3 veya 4 üstü olsa bı ihtimal olabilir artmaz gibi kuzum. tabi rabbimin hikmeti nasibi varsa neden olmasın🍀
1ciftyesilgoz Geçen ay adetimin 15. Günü yumurtladım kanda da yumurtlamadan 12-13 gün sonra hamilelik varsa çıkar çok düşük değer de olsa. Benim olmadı geçen ay tabi
Gamzedefnem Mavidunyamm daha önce hep erkenden öğrenmiştim bu sefer böyle olunca affaladim biraz ama adetimden önce kimyasal geçirdim normalde ben hep adet bitimi 10. günde hep yumurtlama görürdüm o değişti o yüzden geç dollenmede olabilir mi acaba dedim
Deletedmom_12 Benimki 1.20 ydi bir hafta sonra 108 oldu. Ama hamilelik olabilir ama Kist de olabilir iyi bir kadin dogumcuya gitmeni tavsiye ederim yumurtalikta kist olursa da bu değerlerde cikabiliyor gecmis olsun
Gamzedefnem Mor_papatya_ Benim daha adetim geçmedi erkenden verdim test bat 10mayis 5 gün önceden yapmış oldum adeti bekliycem yinede bı umudum var adetten sonra yükselirse paylaşıcam 🙏