Merhaba kızlar,
Ben şuan 27+4 deyim şekerim var ve doktor bebeğin karnının hafif şişik olduğunu söyledi pazartesi tekrar kontrole gideceğim. Çevremdekiler erken doğum tarzı yorumlar yapıyor sormak istedim başına gelen varmi Bi problem cikiyormu?
Benimle paylasirlasaniz sevinirim🙏