ebruneco1108 Selam kızlar 38+3 haftalığız ve sabah suyum geldi hastaneyi aradım gelebilirsin dediler çünki bende strep b positif diye bakteri var ona antibiyotik vuruyorlar bebeğe geçmesin diye. Duşumu aldım geldim devamlı suyum geliyor 3cm açılmam varmış ama sancım yok sancı vurmaya başladılar fenalaştım bebeğin kalp atışı değişti o yüzden duruttular biraz bekletiyorlar. Lütfen Dua edin olurmu Yasin okuyabilcek varsa… Kızımı hayırlısıyla sağlıkla kucağıma alabileyim inşAllah… şimdiye kadar korkmuyodum ama korku başladı…
Hande1nur ebruneco1108 sağlıkla kavuşacağın anı düşün canim simdi dua edicem senin için,hiç korkma bugün bi sekilde kavuşacaksınız insallah
Msl22 ebruneco1108 İnşallah sag salim saglicakla kucagina almayi nasip etsin rabbim dua ediyorum canim benim 🙏🏻💕
bluees1207 ebruneco1108 inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız dualarımız seninle. Rabbim kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah korkma bu gibi durumlarla çok karşılaşılıyor kucağına alacağın anı düşün hep 😍❣️
Suleermz ebruneco1108 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım sağ salim hayırlısı ile Rabbim yardımcınız olsun güzel haberlerini bekliyoruz 🌸
Seyoelif rabbim yardımcın olsun canım benim .su gibi geçer inşallah korkma allahın izniyle bişe olmaz inşallah . bol bol fatiha oku sende
Sardunya_pencereonu Rabbim güç kuvvet versin sağ salim al kucağına bende pazartesi 38+4 olcam sezeryan ile doğum olacak, annem yanımda şimdi derim sana yasin okusun Allah yardımcın olsun inşaallah hiç korkma dua edeceğiz sana
ebruneco1108 Sardunya_pencereonu Allah sonsuz kere razi olsun sizede yadımcı olsun Rabbim Hayırlısıyla Sağlıkla kucağımıza alalım inşAllah