Kızlar benim şimdi erken doğum riskim var adetime göre 33+5 iz ultrasona göre 34+5 iz şimdi erken doğum riskim olduğu için soruyorum sizce ultrasonu mu baza almalıyım hani niye dert ediyon 1 haftayı demeyin 1 gün bile çok önemli benim için öyle merak ettim sormak istedim inanın 36 olmak için gün sayıyorum en azından biraz daha risk azalıyo ya psikolojik olarak yoruldum kızlar biraz sizle konuşayım 🤗🌺