Sdt3456 17 haftalık hamileyim. Bugun kendimi asırı bıtkın ve yorgun hıssedıyorum. Sinizütüm vardı dolu gıbı hıssedıyorum. Ve bulamtım var. Sizce salgın mı var korona testı mı versem bılemedım
Senaras0604 Sdt3456 Ben ve oğlum da hastayız hem salgın var herkes hastanelerde hem de havaların dengesizliğinden olabileceğini düşünüyorum. Yine de covid belirtileriniz varsa test verebilirsiniz içiniz rahat etsin.
2cocukluana Bende oyleyim ya baya genzim burnum tikandi kulaklari bile duymuyor gbi hissediyorum acile gidicem birazdan iki gundur evde gecermiki diyordumda ilerledi dahada