37+1 im az önce usg, çatı ve nst muayenesinden geldim. Öncelikle belirteyim ki can acıtan, insanı mahveden, ağrılara sevk eden bir muayene değilMİŞ.
Doktor jinekoloji masasına yatırdıktan sonra eldivene krem sürüyor ki girişte canınız yanmasın. Üzerinizde örtü oluyor ve alt kısma bakmıyor bile. Eliyle tamamen hakim oluyor.
Ve iç kısıma sadece 2 parmak sokup üst, sağ ve sol kemiklerinize doğru parmaklarını sürüyor ki kemik açıklığınız dar mı normal mi anlıyor. Sizde içte haliyle parmaklar kemiğe değdikçe hissediyorsunuz. Ama bir can yanması olmuyor. Sadece sağ kemiğime bakarken son zamanlarda oturup kalkarken de hafif sızlama oluyor onu yaşadım parmaklarıyla değince. Büyük bir acı kontrol boyuncq hissetmedim hatta acı sıfır 😊 İşlem bittiğinde kan gelmiş olabilir, doktorumun eldiveninde vardı bana da korkma bu normal akşama kadar gelir ama azalır biter dedi. Eve geldikten sonra adet gibi ped koydum ve kanlandı ama şu an azaldı. Kasıklarımda ya da karnımda herhangi bir ağrım da oluşmadı çok şükür.
Yani kendinizi boşa korkutmayın, sıkmayın, gerilmeyin. Ben burda anlatılan bir sürü korkunç hikayeye rağmen çok rahat girdim ve çıktım. 😊
Benim bebeğim 34. Haftamda baş aşağı pozisyondaydı parmakları sokar sokmaz gelmiş başı burda dedi ve 2 cm açıklığım çıktı. NSTde de 160larda sancım göründü. Ben hiç hissetmesem de 😄
37den sonra doğumlar normal sayıldığı için bu saatten sonra bekliyoruz artık sağlıkla, kolaylıkla.