Gizemtaskiran 28+3te rahim kısalığım 2,17 çıktı benim gibi olan var mi nelere dikkat ediyorsunuz erken doğum riski için cok tehlikeliymiş dikiş önerildi mi bu durumla karşılaşanlar anlatabilir mi
minikportakal Gizemtaskiran canım bildiğim kadarıyla dikiş için geç kalındı benimde 29 da kısalık olmuş hatta benimki ilerleyip açılma gerçekleşmiş 1 cm ben şuan 33+4 deyim dinleniyorum sadece kalkmıyorum pek yani
Seyturak Gizemtaskiran dikiş atılıyor ama geç kalınmış haftanızda çok ufak değil doktorunuzun verdiği ilaçları kullanıp kendinizi yormazsanız hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle. Canınızı sıkmayın. Ben 23. Haftadan beri uğraşıyorum bu sıkıntıyla şimdi 36 hafta oldum dediğim gibi doktoru dinledim ve 30 31 haftaya kadar genelde dinlendim. Moral çok önemli bence pozitif olun 🌺
elifatncr Gizemtaskiran bende 22 haftalıkken ortaya cıkmıştı şu an 37. Haftamdayım bebişi bekliyoruz cook zor bi süreç geçirdim korku dolu ama siz stres yapmayın doktoru dınlersenız ve tuvalet harici kalkmazsanız hiç bir sıkıntı olmaz eğilip kalkmamaya dıkkat edin 🌸😇
Gizemtaskiran minikportakal cok sağolun içimi rahatlattınız :) benimde geçen hafta cok normaldi bu hafta farkedildi
Gizemtaskiran Seyturak cok tesekkür ederim duyduğumda cok korktum panikledim suan dediklerinizle biraz rahatladım dinlenip doktorun tavsiyelerini yapayım Allah’ın izniyle zamanında kucağımıza alırız insallah
Seyturak Gizemtaskiran bende çok korkmuştum ilk bebeğim neler kurdum kafamda detaylı ultrasona bi hevesle girdim yıkılarak çıktım çok araştırdım herkese dikiş atılmış bende yok aynı sıkıntıyı paylaşan birini bulamadım bi türlü herkes benden daha iyi durumdaydı. Sonra zaman geçti kendimi topladım dikkat ettim iyi düşündüm. İnşallah zamanında sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız 🎀
Gizemtaskiran Seyturak bende 3 gündür araştırıyorum etrafımda da hic kimseden duymamıştım bugüne kadar paniklemiştim cok şükür söyledikleriniz iyi geldi daha rahatladım 😍