Berenibeklerken benimde annem gelmişti temizliğe, doğumdan sonrada annem kaldı yarın dönecek kısmetse kayınvalidem gelecek. Aslında kayınvalidem sarma falan sarmış getirmişti ama ne bileyim kahvenin yanına da sarma koymak biraz tuhaf, çay yapsak muhabbet bitmez açıkcası. Çünkü bebek var yani altını alman gerekiyor emzirmen gerekiyor sürekli başka odaya gidip gelemezsin ki