3oglanannesi inşallah canım çok sağol içim rahatlıyor böyle söylediğiniz de panik atak oldum resmen gece dahi en küçük ağrı ve kasılma da hiç başıma da gelmedi diğerlerinde ya acaba dahada dolanır mi kordona acaba doğum yapar mıyım diyorum erken doğum olursa ne yaparım diyorum ama sizden okuyunca demekki doğum.olsa bile sorun olmayacak gibi 🥰