Bilenler bilir, sqlı günü düşük yaptım kendiliğinden süreç başladı. Doktor bebege ait bişey kalmadı içerde düşmüş hepsi dedi ama rahim duvar kalınlıgı 15 en fazla olması gerekirken 19 şuan dedi, kürtaj önerdi kazıyarak inceltceklermiş, kabul etmedim cünkü zamanla kendini toparlar diye düşündüm. Daha gitmedim, bugün ctesi 5. Gün. Kanama devam ediyor, dün hiç kan pıhtısı gelmedi ama bugün yine geldi biraz, sancım dün azalmıştı bugün yine var. Normal mi bu süreç, kürtaj yaparlar diye gitmek de istemiyorum napcam bilmiyorum ağla ağla bi hal oldum 😔