ilaydaelcinn_1 ruya-11 Bende Batı Hastanesi’nin doktorlarından biri olan Özgür Özkul’a gidiyorum. Diclekent villalarında kliniği var. Muayene ücreti 250 TL. Ve kendisi muazzam bir doktor. 🌸
Gizem2121 ilaydaelcinn_1 Evet ya cokkkk iyi bir doktor gercektrn bnde ona gidiyorum amlyatlarinida bati hastnesinde yapiyot zaten
Smyye62 ruya-11 ben 2 defa gittim bir ay somra tekrar gıdıcem gayet memnunum kendisinden orda cihan hocayı herkes onerdi kdın tercih yapmak istedim zozan hoca hakkında bilgim yok melşke hocaya giidyorum
ilaydaelcinn_1 Gizem2121 Aynen öyle 🥰 benim ilk gebeliğim 29 haftalığım henüz doğum için konuşamadım daha kendisiyle🙈
Gizem2121 ilaydaelcinn_1 Peki canm dun bi paylasim yapti fis ucreti 600 tlymis indrmli 250 olmus buda nisan mayis haziran aylar icin gecerliymis ama ati kac dka sonra kaldrdi 🤔bilemedim simdi fis ucretini o fiyatami cikarack
ilaydaelcinn_1 Gizem2121 Neeee 😱🙄 hiç görmedim o paylaşımını ama şayet öyle olursa gitmem mümkün değil. O kadar para hem yok 😂 hem olsa da veremem maalesef.. çok çok fazla söylemiş.. 🤦
Gizem2121 ilaydaelcinn_1 bnde sokkkk oldm 250 den 600 gitmek nedr ama dedigm gibi paylasti sonra kaldrdi eger oylr olursa cok zor duruma dusucem ben serklaji 10 gun once onun yaninda yaptrdm simdi baskasina kontrole nasl gidicem icim raht etmez 250 bilr inanki zor veriyodum 😑
ilaydaelcinn_1 Gizem2121 İnanırım canım. Bizde öyleyiz. Zar zor yetişiyoruz masraflara 🥺 umarım öyle birşey yoktur ya. 2 hafta sonra randevuya gidcem gitmeden arayıp öğrenirim. Eğer fiyatların değiştiğini söylerse gitmem valla. 🤦🌸