seymaseda hep de yağlı salçalı yemek oluyor illaki sofrada baharatlı yada ben de bundan şüpheleniyorum ama ne yiyecegimi şaşırdım açıkçası..bir de havalar ısındı soğuk şeyler içiyorum arada sanki o da tetikliyor gibi.. çünkü aşırı bir sıcak basması oluyor arada sonra ince giyinince de o terle üşütüyorum belki de valla çözemedim bir türlü..