Arkadaşlar 28. Haftayla beraber gece her idrara cıktıgımda karnımın alt bölgesinde çok yoğun bi sancı oluyordu. 20 dakıka sürüyor ama beni öldürüyordu. Doktorum bağ ağrısıdır dedi. Bu sekılde 31. Haftaya geldim. Dün ürolojiye gttım sağ böbreğim genişlemiş . İkiz gebeyım. Baskıdan dolayı genışleme olmuş . Bu durumu yaşayan var mı ?? Ağrılarınız gt gide arttı mı katater taktrdınıx mı ? Yada bunh yaşayıp doğum yapanlar ?