155598 antibiyotik kullanmıştım biraz da gece yatarken popom üşümüştü donarak uyandım o sabah oldu geçen hafta. Hatta evde dört döndüm nişanım geldi diye eşim sakinleştirdi değil diye. :) antibiyptik de biraz yapıyormuş. Kontrole gittik normal herşey dr normal dedi