Saheser F_gnc1307 benim ki 9 du ilaç başladık 2 seviyelerinde olması gerekiyor zaten sende bi sorun yok bence müdehale gerekirse doktor söyler zaten
karakiz1 F_gnc1307 Gebelikte 2.5 alti olmasi gerek benim 8 di ama bende sizde bi dahiliye doktoruna gidin burden yukselen bisey sonucta 3 seviyesinde cikmis
Srfe_01 F_gnc1307 2,50 falan olması gerekıyo ama normal ben ılac kullandığım halde 2,90 larda dr ıyı demıstı demek normal gecıyo
Aitaj_ F_gnc1307 hic bir seye canim sadece sabahlari yemekden yarim saat once 50mg dozunda ilac iciyorum basga bisey yapmiyorum
karakiz1 F_gnc1307 Yani dikkat ettigim bisey yok acikcasi ilacimi duzenli saatlerde almaya aksatmamaya dikkat ettim suan 1 lere kadar dustu hemen yukselip dusen bisey ama turp cok yukseltoyomus bi tek turp yemedim
Nazorl F_gnc1307 bu arada 15 günde bir kan veriyorum bakıyorum çok düşmüş 1 lere falan 15 gün ara veriyorum tekrar kan veriyorum bakıyorum yükselmiş tekrar 15 gün içiyorum sende o şekilde yapabilirsin ☺️
Nazorl F_gnc1307 kadın doğumcular 2.5 üstünde olmasını istemez genelde sizinki de öyle yüksek değil benim yüksekti 3.93 tü euthyrox kullanmaya başladım şuan 37+6 haftalığım hala 100 mcg kullanıyorum ☺️