Hilalaldmr04 Kizlar bunlari icemiyorumm 😭 Kokusu midemi bulandiriyor , ve kan ilaci midemi agritiyor . Benim gibi bu sorunlari yasayanlar varmi ?
Usui Hilalaldmr04 kan ilacı içermiyorsan pekmez içmeye çalış 😊 tıka burnunu cidden tadını azaltıyor yarım çay bardağı dik kafana 😁
Yenianneyimmm Hilalaldmr04 bende içemiyorum özellikle vitamin hapını kan ilacı yine tatlı ve daha ufak içiyorum onu diğerini içmiyorum malesef
Elifnurrr Hilalaldmr04 kan için Demir hapını doktorum aç karnına iç demişti bana. Ben de gece uyumadan içiyorum yanında c vitamini ile. Gece uyuduğun için mideden rahatsızlık duymayabilirsin doktoruna danış bunu bence Bir de benim Demir hapım oroferon. Hiç kokusu yok şekerli draje gibi
Fbd Hilalaldmr04 multivitamin içtikten sonra o ilacı içimde tutmak İçin 15 dakika nasıl tutuyorum kendimi bende bilmiyorum bu yüzden hafta da 1 2 ancak içebiliyorum
Rasev Hilalaldmr04 bol bol su icdikden sonra su agzinda ilaçida qoy biyudumda su ala bilirsin ben oyle yapiyodum canim
Fbd Hilalaldmr04 yanında mutlaka ilacı içtikten sonra ağzına atacak bişey olsun burnunu kapat ilacı yut kokuyu almadan ağzına keskin tadı olan bişey at ancak o zaman almıyorsun o tadı
Dilekkkk Hilalaldmr04 @Rasev Tok karnına kan ilacı içmeyin boşuna içmiş olursunuz özellikle aç ve en az yarım saat öncesinde yemek yemeden vitamin tok olacak sadece
Dilekkkk Rasev vitamin tok kullanılır zaten ama kan ilacı nı aç karnına içemiyorum sabah midem kalkıo tok içsem olurmu dediğim de doktor bi işe yaramaz gece aç ol yatarken iç o zaman dedi bana doktorun söylediği 🙏🙏
Rasev Dilekkkk canim banada dokdorum hamileyken ne ilaçi kullanirsan tok karina tuket derdi midde rahatsizligida ola biliyo kan vitamin ilaçlari yuzunden 🙊ben ayakda gezemiyodum bas donmesi yuzunden ilaçlari kullandim çok şükür sonucuda iyiydi
Rasev Gozzdee ben hamilelik boyunca folic asidden tutmus vitaminlere kadar hep tok kullandim canim dokdorum oyle soylemisdi