Kızlar çatlak konusu biraz genetik annenizde varsa sizde de oluyor, ben 39. Haftadayım 3.ayimdan beri mustela kullanıyorum. Ama yine de çatlak oldu. Kremler kesin cozum degil ama kullanmakta yarar var çünkü hem gerildikçe karin kaşınmasını azaltıyor hemde daha az çatlak oluşuyor. Bence hiç çatlamaması imkansız yanı.