nilayakinci benimde bat 18 Mayıs ama 23 martta kürtaj oldum 12 haftalıktı bebeğim.
29 gün sonra adet gördüm 21 nisan 25 nisan arası ,..
sonra eşimle ayrı şehirlerde olduğumuz icin denk düşürdük.
26 nisan değerlendirdim.
PC diye bir adet takvimi kullanıyorum onda da 18 Mayıs adet gözüküyor.
29/30 nisan ½/¾/5 Mayıs yumurtlama gösteriyordu en yüksek gün 4 mayıştı.
3 Mayıs hariç 29/30/½/⅗ Mayıs değerlendirdim. Hemen kalkmadım ayaklarımı kaldırdım falan… uygulamalara göre 15 Mayıs da gebelik testi doğru gösterir diyor ama emin olamıyorum çok heyecanla bekliyorum