Merhaba. Sadece adet gununden gectiyse ve kan tahlilinde pozitifse oyle bilebilirsin. Bende poliskistik over sendromu vardi ilk denemede hamilelik oldu ama eltim kendisi hamile kalmisti sonrasinda bebegin kalp atimini duymamisti. O da bebeginin kaybindan 6ay sinra yaptirdi ama o sonuc alamadi ne yazik ki