Minnosumm89 yok kötü psikolojiyi attım 6+3 tü 9 haftalık olması gerekirken gelişimi yavaştı kalbi durdu kürtaj oldum 13 gün oldu dün kontrole gittim herşey normal patoloji sonucunda bişey çıkmadı bebek sağlıksızmış allahım sağlıklısını versin isteyen herkese yaşayanada tekrarlatmasın maşallah sizede 🥰 allah bidaha da yaşatmasın inşallah çok geçmiş olsun 🙏🏻