Denizz7
Bendede var bende ilk başlarda normal kıvamlı gelmisti simdi 2.trimester de daha dacogaldi sonlarnna doğru sari akinti gelmeye basladi suan 36+1im halen geliyor sarı akıntı bez koyuyorum pedler yara ve tahris yapıyor sürekli degistirerek bez kullanıyorum o dahs iyi oluyor 🙏🏻