elifemirasaf Usui benim de öyle bugün 36. Hafta bitti hareket ediyor ama yorgun gibi çok etkisiz sanki ilk hissettiğim zamanlardaki gibi
Esracim Usui bende de o durum var bazen bakıyorum çok canlı bazen de çok yavaş hareket ediyor yada etmiyor. Doktora mesaj attım normal dedi
Elfidam elifemirasaf benimki de oyle. Cok ciliz hareketleri bi calkalanma yapiyor birde hickirik baska bisi yok. O sert gelen tekmeler kesildi resmen yaklasik 1 haftadir
Muhammedamine Usui ben o haftada hissetmiyordum bile . Henüz bebek hareketlerini dikkate alıck dönmde değilsiniz 3 gün oynamadığı bile olucak henüz o kadar kuvvetli değil
istanbulluanne Usui 19. Haftada hissetmemn gayet normal canm millet 22 den önce hic hissetmiyor. 24. Haftaya kdar bebek hareketleri hissedilmeyebiliyor. 28. Haftaya kadar düzensiz olmasi çok normal
Melihaa Usui Valla ben 28 den sonra hareketler sayılır diye biliyorum çünkü şuan uyku düzeni bile oluşmuş değil o yüzden normal insan pinpirikleniyo ister istemez ama sorun yok bence rahat ol
elifemirasaf Elfidam benim ki nedense bugün bi harekete geçti öğleden sonra sanki çıkacak gibi Benimde 36 bitti bugün
Elfidam elifemirasaf valla dayanamadim gittim doktora nst de sanci da cikti bebekte hareket etmeye basladi. Bugn belim de cok agriyor sanirim dogum yakin.
Elfidam elifemirasaf bakmadi bile aciklik var mi. Sanirim cok yuksek duzeyde degildi sanci 40 50 lerde cikmis 2 sefer
elifemirasaf Elfidam olabilir çok yüksek olsa bakarlardı Allah kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah canım
Elfidam elifemirasaf sanci derecesi kacta olunca bakiliyor acaba. Ozel olmasina ragmen biraz ilgisiz bi dr ya hayirlisi bakalim 🤔