Baharcakir55 ben muayene ücretine ek olarak glikozlu içeceğe 35 tl para verdim muayene ücreti değişiyor her hastaneye göre içeceği meyveli varsa meyveli terxih et içimi daha kolay oluyor ben elmalı içtim çok zevkliydi elmalı soda içer gibiydi kusma bulantı yaşamadım