Merhaba hanımlar benim gebelikte troit çıktı ilk başında 4.75 di sonra levetrion 50 mg kullanmaya başladım 1.5 ay sonra akan verdim 1.60 çıktı dün yine kan verdim 2.92 çıkmış ilaç kullanmama rağmen neden yükseldi Bi bilgisi olan var mı 21+4 deyim. Pazartesi kendi doktoruma gidicem belki ilacın dozunu yükseltir. Malum dahiliyeye randevu bulmak çok zor 😬