Dün hamile olduğumu öğrendim sonrasında içime kapandım ve asla kimseyi görmek istemiyorum ve bu konu hakkında herhangi birinin konuşmasını da istemiyorum.(İstenmeyen bir gebelik değil) Ne hissettiğim ve neden böyle hissettiğim hakkında hiçbir fikrim yok, eşime göre herkes hamile bir tek benmiymişim, sinirli ve agrasif olmuşum, ağlamaktan içim çıktı, benim gibi hisseden oldu mu içinizde kızlar