Busemustafa Günaydın hanimlar şimdi doktordan geldim ikili test yapıldı kan verdim ense kalınlığı 1.3 dedi inşallah bı sıkıntı çıkmaz kan sonucundada salı çıkarmış sonuç. 13 haftalık olduk bugün tahmin var mı acaba doktor 2 hafta sonra bakalım cinsiyete dedi 🙈 
Busemustafa benimmdunyamm Önceliğim sağlıklı hayırlı evlat olması bı kızım var 4 yaşında buda oğlan olursa iki duyguyuda yaşamış oluruz inşallah ama kiz olursada hiç farketmez iki prenses annesi olurum 🥰