Bende artık doğurmak istiyorum birde ben buradan totem yapayim belki tutar tüm özel günler geçti doğmadı bari anneler gününde bana hediye olsun 39+0 dayız rahimde fazla baskı var ara da belime vuran sanci 2 3 cm qrasi acilma var nişanda geleli e gün oldu ses seda yok baya bir yürüyeceğim bugün akşam tekrar acile gideceğim açıklık kontrolü için inşallah açıklık çoğalmıştır ve bu sefer doğurup gelirim