Badgirl_ neden öyle düşünüyorsunuz ki 🤗 devlette mi doğum yapıcaksınız bende devlette yaptım söylerseniz belki biraz daha bekleme şansları oluyor benim kızım içerden yırttığı için başı mecbur dışa da dikiş atıldı ama çok değil içten başı yırttığı için 4 dikiş dıştan da artık kendiliğinden yırtılacak diye 4 dikiş var ben perine masajını uyguladım eğer uygulamasaydım eminim daha fazla dikiş atılırdı