Withbaby Merhaba kızlar 33 gün önce yırtık ve kesisi bol olan bir normal doğum geçirdim dikişleri düştü fakat alttan ağrı giriyor 3-4 dakikada bir sizin dikiş acılarınız ağrılarınız kaç günde geçmişti?
Yeliz6767 Withbaby Kırkım çıktığında az da olsa acıyordu hatta eşimle beraber bilr olamadık kasıyodum kendimi kişiden kişiye değişiyor galiba benim biraz geç iyileşti ağrı yoktu ama acıyordu do🤭😊
SutlacimiYedimmiBen Withbaby 5.gun geçmişti benimki dikişleri bile hissetmiyordum sizinki uzun olmus sanki doktora gittinizmi
Withbaby SutlacimiYedimmiBen 40 ın çıkınca tekrar gel dedi az kaldı gidince soracağım teşekkürler cevabınız için 💐