Yarenay Kızlar bugün kan verdim 121.8 çıktı çokmu düşük yani kaç haftalık hamileyim tecrübesi olan varmı
Morkelebek26 Yarenay değil canım ben ilk öğrendiğimde 92.52 di sonra 211.87 en son dün verdim 8723.66 😊😊 biranda katlamalı gidiyor benm değerde biraz fazla artmış ama bilemedim 😁
durununannesiiiii Yarenay ben 36yla öğrendim şuan 33+2yiz yani değerin bi önemi yok önemli olan iki günde bir düzenli artması
Zynpcbi Yarenay ben adete 6 gün kala öğrenmiştim haftalık olarak bilmiyorum yani 5 binde keseyi gördüm
Curious Yarenay Bu arada ben regli tarihimi beklemeden kan tahlili verdim 3. Haftamda, değerim 14.1 çıkmıştı 😂
Melekk11 Bende 72 yle öğrendim canım şuan 21 haftalık hamileyim ol aşı gereken değeri geçsin yeter düzenli kan ver yükselince doktora git ultrasonda baksın
Morkelebek26 Yarenay sizde öyle benmde 3 kat artarak gitmiş bende ondan biraz endişeliyim 29 nisanda 211.87 çıktı 6 mayısta verdim 8723.66 fazla yükselmiş gibi geldi ama 3 katta artabilir normal diyorlar 😊
TeoMom Yarenay Benim 4+0 da 55 ti canım öyle öğrenmiştik önemli olan başlangıç değeri değil artışın nasıl olacak onu takip et 2 günde 2 katı oluyor genelde tabi daha az ve daha çok arttığı durumlar da var