Arkadaşlar benim rahmimde perde var rahim kalp şeklinde şuan 6 haftalık hamileyim 24 martta kimyasal gebelik geçirdim adet olmadan hamile kaldım 26 nisanda betam 2353 doktor 1 ay önce düşük yapmana göre yüksek dedi vajinal ultrasonla bakıldı kese görünmedi dış gebelik ten şüphelendi 28 nisanda tekrar gittim betam 5600 dü doktor değerlerimin çok iyi olduğunu söyledi dış gebelik şüphesi yok dedi değer artışın güzel dedi kese yine görünmedi betayı takip etmek için tekrar çağırdı arefe günü gittim beta 14549 kese vajinal ultrasonla göründü sağ tarafa yerleşmiş dedi bayramdan sonra tekrar çağırdı dün üniversite hastanesine acile gittim doktor vajinal ultrasonla baktı kese hafif sağda dedi kalp atışı yok dedi 5+6 haftalık dedi dış gebelik de olabilir dedi çok şiddetli karın ağrın kanama olursa gel dedi ve kafam allak bullak oldu korkuyorum şuana kadar hiç kanama akıntı yada ağrı hiç olmadı şükürler olsun. Dış gebelik yaşayanlar ne gibi belirtiler oldu bana yardımcı olun lütfen