Merhabalar arkadaşlar
17+4 günlük hamileyim istanbul Esenyurtta oturuyorum dün doktora gittim kıza benziyor dedi ben şok oldum çünkü aile genetiğimiz hep erkek ilk çocuğumda erkek 🥰 oğlumdaki hamileliğimle alakam yok şuan koku hassasiyetim var en başta uykum çok fazla geliyor evet her hamilelik bir değil bunun bilincindeyim ama 17 haftalık bebekte yanılma olur mu bide kıza benzetme yapılarak sizde kıza benzetip erkek olduğu oldu mu 18 mayısta tekrar gideceğim