Biyo_logg benim hocamım bana önerdiği sancı sırasında la havle bela guvvete illa billahil aliyyil azim çekmek ve duha suresini okumak o öyle yapmış faydasını görmüş öyle dedi bi de belirli bi ayetler var onları mürekkepli kalemle yazıyosun sonra şişeye su koyuyosun o yazdığın ayetleri de içine atıyosun sancın olduğunda içiyosun açılmayı kolaylaştırıyormuş tabi bunları inanarak yapmak lazım