Tugce2827 yasalar gereği sizi o kadar çalıştıramazlar, 12 saat çalışıp 1 gün mü izin kullanıyorsunuz?
ben de özel sektörde anlık yoğunluktan dolayı nadir de olsa zorunlu mesaiye bırakılıyordum ama en fazla bir iki saat onda bile söyleniyordum bu yaptığınız yasak, beni bu kadar çalıştıramazsınız, ne yani şikayet mi etmem lazım illa diye. Baktım kimsenin umrunda değil raporu dayadım 24.haftadan itibaren onlar zorda kaldı. Özelde kimse umursamıyor işlerine geliyor köpek gibi çalıştırmak hamileleri, lütfen sessiz kalmayın sizde