Busakts her annenin karnı büyük olmayabiliyor,benim karnım çok geç büyüdü,eşim nerde bu bebiş diyordu :) hatta muayeneye gittiğimizde bekleyen hastalara bakıyordum kocaman gobusleri vardi sizinki kaç aylık diyordum benimkinden küçüklerdi ama benden daha hamile duruyorlardı:) sonra doktora sormuştum neden benim karnım yok diye bebek küçük mü olcak vs diye,oda gülerek karşıladı beni,bebwgin sağlığı kilosu cok iyi ve tam ideal hamilesin çok kilonda yok hep bebek almış sağlıklı bir gebelik sevin işte ne güzel demisti:))