JEFF 37′den önce gelmesi erken canım hatta artık 36 bile prematüre sayılmıyormuş. 37+4′de benimki 3700 çıktı, 40′a kalırsam 4 buçuk kilo falan olacak diye korkuyorum ondan doktor da yürü bol bol, daha rahim ağzın da kapalı tık yok dedi keşke 38 de doğursam 😅