Merhaba hanımlar iki gündür sabah tam 5 te bizim yaşadığımız şehirde güneş doğarken kabus görerek uyanıyorum ve o an rüyada da kalp atışım hızlanıyor ve birden uyanınca da kalbim hızlı hızlı atıyor rüyanın etkisiyle içerik olarak çok anlatmayayım kötü olduğu için ama dün kendim ve eşimi gördüm bugün de babamı gördüm . Hamile kaldığımda böyle karmaşık rüyalar görüyorum ilk ay hormonlardan kaynaklı sanırım iki hamileliğimde de oldu ama doğuma yakın ilk kızımda birşey görmedim zaten normal doğum beklerken sezeryane dönmüştük sancım ile doğurmadım , suan 35+2 haftalıgız böyle iki gündür kalp atışımı hızlandıran kabuslar görünce dedim acaba yine hormonlar mı yukseliyor doğum filan mı yaklaşıyor acaba duyan ya da yaşayan var mı aranızda