tugbakilic aylardir cektim bu kasinti kizarikligi catlak saniyordum ondan hic sormadim doktoroa en son 37. haftada ne surduysem gecmedi diyip doktora gösterdim.a mantar olmussun krem yazalim dedi keske daha once sorsaymisim sizin oldumu mantar
Fatmaugurdoku tugbakilic pamuklu sudyenler tak canım sık sık değiştir ve orayı kuru tut terliyorsan geçmez
Tazeannee000 tugbakilic Bnm oldu canim cok çektim ya aşırı derecede yanıp kasiniyordu eczaneden bir krem aldım cok sukur hemen geçirdi iz falan kalmadi
Portakalkokulum tugbakilic Goquslerin büyük ve birlesikse ondanda olur canım belirli bi süre sütyen takmamayi dene hava alsın sürekli kreminide kullan
YeninesilAnne tugbakilic aaa ilk defa duydum bunu. Benim göğüs araları da bir kaşınmaya başladı mı resmen kanatırcasina kaşıyorum. Hatta şu an yazarken bile aşırı kaşınıyor 🤦🏼♀️ doktora sormakta hiç aklıma gelmedi. Göğüsler büyüdüğü için birbirine yapışıyor ondan kaynaklıdır diye düşünmüştüm
tugbakilic YeninesilAnne benimde başlarsa aşırı kasindi bende dayanamiyordum kasiyordum dedigin gibi kanatacak kadar neredeyse sonra bir baktim kasimaktan iz kaldi sandim kipkirmizi olmuş gogsum büyüdü ve sutyenle beraber bibirine deger olmustu meger mantar olmusim bilmeden cok uzun sure geçmiyor çünkü aylar oldu benim bilseydim en basinda önlemini alirdim ben
YeninesilAnne tugbakilic Doğumdan sonra geçer mi acaba. Çünkü benim ki doğdu doğacak ilaç kullanmaya gerek var mıdır ki