Arkadaşlar merhaba happy kiddste de sordum. Ben sezeryanla doğum yaptım damla damla süt gelmişti. Daha sonra bebeğim ’de sarılık çıktı 1 hafta yoğun bakımda yattı. Bende o hafta iç kanama gibi bisey oldu 2. Ameliyatı olmak zorunda kaldım 5 günde ben hastane de yattım yani baya ayrı kaldık kızımla. O sürede zaten 60 ml olan süt indi 10lara. Şuanda da 10larda. Kızımda emmek istemiyor damla damla geldiği için sinirlenip bırakıyor. Ben de elektirkli pompa aldım belki cogaltabilirim sutu diye. Sorum şu sütü damla damla geliyorken pompa ile çoğaltan oldumu birde laktamax süt arttirici da içiyorum bebeğim en fazla 2 dakika duruyor meme de ben nasi çoğaltacam bu süt geri gelir mi cok stresler yaşadım hastane dönemlerinde süt gitti yani. 😔