gulkhrmn doğuma kadar tüm süreci yanlız geçiriyorsunuz. Odada teksiniz yanınıza refakatçi vermiyorlar. Bebek doğduktan sonra bir bayan refakatçi veriyorlar eşinizi içeri almıyorlar sadece bebek doğunca bi 10 dk görme imkanı veriyorlar eşiniz için. İnsaflı birilerine denk gelirseniz hiçte kötü değil ama bazı hemşire ve ebeler ilgiden yoksun bırakabiliyor.