Ya arkadaşlar doktor tutturdu 120-150 arası mama içecek diye çok değil mi bu kızım en fazla 90 95 içiyor yani zorlayınca da ağlıyor üzülüyorum çocuğu zorlayınca. Kilosuna baktı iyi bakmışsın ama az daha kilo alabilir diyor. Kızım gündüz 90larda gece uyurken 60 fln veriyorum yani içmediği için. Napiyim kusana kadar mama mi vericem yani Allah allah. Tecrübeli anneler yardım