Merhabalar, dün şeker yüklemesi yaptırdım sonucu doktora görüşme fırsatım olmadı henüz burdan bir sormak istedim, açlık şekeri 91yüklemeden sonraki 1 saatte verilen 150 2.saat aralığında verilen 109 çıktı 150 riskli bir durum kabul edilebilir mi acaba bilgisi olan var mı