svgunes Arkadaşlar merhaba,genetik Tarama testi yaptırmayı dusunuyor musunuz ,çok pahalı geldi bana farklı firmalar var 4bin diyen de oldu 7bin diyen de yaptıranlar var mı ?
Kubra1853 svgunes ikiz gebelik bnm hiçbir test ypmadım ayrıntılıya girdim sadece çok şükür iyi cıktı herşeyleri rabbim kimseyi evladıyla imtihan etmesn fetal dna ikili üclü test fln hiçbişy ypmadım
ayse3452 svgunes bende yaptırdım 4500 tl ye Bence herkes yaptormalı dıgerlerını yaptırmana gerek kalmıyor en azından
star3star svgunes ikizlerde kanda ikili tarama testi yanıltıcı sonuç çıkarırmış oyuzden doktorum 12. hafta ilk detaylımı ultrasonla yaptı.pazartesi 21. haftama giricem ikinci detaylıyıda ogün yapıcak nasipse.hamilelik sürecimi perinatalogla devam ediyorum üç haftada bir oluyor kontrollerim.detaylı taramalara perinataloglar bakıyor.fiyat konusunda evet aşırı pahalı oluyor😔ama 7 bin tl felan demişsiniz sizden aşırı talep etmişler.ben ikiliye 1350 vermiştim pazartesi günki üçlü taramaya 2650 tl istediler
Ayayya Ben 10. Haftada risk almamak için fetal dna testi yaptırdım. Bunu yaptırdığım için ayrıntılı ultrason kadar başka tarama yaptırmam gerekmedi. Anne kanından alınarak yapılan bir test. İmkanı olan herkese tavsiye ederim.
ALINAveAnnesi_ @svgunes 12. Haftamda fetal dna testi yaptırdım hiçbir sorun yoktu bebeğimde tamamen imkan meselesi dedi doktorum imkanın varsa yaptır dedi. tarama testlerindeki yanılma payını neredeyse sıfıra indiriyor. Bebeğin bütün kromozomlarını inceliyor. Eve gelip koldan kan almıslardı amerikaya gönderdiler 10 gün sonra amerikadaki hastaneden rapor bize iletildi hem erkenden yüzde yüz doğrulukla cinsiyetini hemde 4 5 tane olan sendromlu hastalıklar varmı şeklinde inceleme yaptılar (daum sendromu dısında baska hatalıklarda olabiliyor). Çok şükür sorun yoktu ben yaptırdığımda 3000 tl idi ama suan değişmiştir muhtemel suan 38. Haftamdayım. Tavsiye ederim.