Twinmommm
Benimde sürekli öyle ikiz değil ama dökülüyor habire yağlıyorum geçen yağlamadım 2 gün evde değildim yanımda da yoktu sağ tarafımda çatlaklar oluştu gibi daha yeni gerçi yerleşmedi geçsin diye habire yağlıyorum zaten dökülüp kaşınıyor en azından yağ sürünce biraz kaşıntısı geçiyor ilk gebelikte sabah akşam yağlandım çatlağım olmadı şimdi bi kızım da var insan bazen unutuyor cidden bi anda çok kaşınınca baktım çizgi çizgi olmuş 4-5 tane yağladım ama geçer inşallah devamı olmaz bio oil bebe yağı zeytin yağı kullanmış çatlamamıştım kızımda devam ediyorum ama sabah akşam kullanmak zor oluyor bilmiyorum daha kolay bi şey var mı