Burda rahatsız olduğum bir durum var zaten hepimiz hassas bir süreç içindeyiz burda yazılan bazı şeyler sinirimi bozuyor insanın normalde aklına gelmeyen şeyleri düşündürüp korkutuyorsunuz. Yok bilmem kimin bebeğinin kalbi durmuş, yok bilmem kimin doğumda bebek zehirlemiş anne de bebek de ölmüş vs.. Yani buraya tecrübeli kişilerin yazdıklarını okumaya giriyorum ama böyle konulardan dolayı olumsuz etkileniyormuşum gibi hissediyorum. Şimdi diyeceksiniz başlığa hassas içerik yazıyorlar girme falan ama bu tarz bazı yazılar başkasının başlığında atılan yorumlarda falan karşıma çıkıyor, lütfen bu tarz kötü şeyleri yazmayın..