Zuhalsareelif Kızlar cok az suyum geldı akıntılı sızce sorun olurmu ınsan sıkısınca hafıf altına kacırır ya ole bır su
lunam Zuhalsareelif gelmeye devam ediyor mu? Herkeste öyle bir anda gelmiyor su. Benim sızıntı şeklinde gelmişti suyum, hatta başta idrarla karıştırdım sonradan emin oldum. Eğer gelmeye devam ediyorsa hastaneye gidin derim.
cahillesohbetikestim Zuhalsareelif benim tamamen boşalmamıştı ama ilk suyum da baya baya gelmişti üç kere ayrı ayrı geldi suyum nişan da olabilir suyun sızıntı şeklinde geliyor da olabilir doktora görünmekte fayda var
minisinannesiiii Zuhalsareelif benimde sabah 9da öyle gelmişti hatta acaba biraz kaçırdım da o mu demiştim doktora gittim doğum suyu değil dedi ama geceye doğru sancılarim başlamıştı
Aselinkooo Kaç haftalık? Doğum olsa birden geliyor. İdrar mı kaçırdın acaba. 🤔 Sızıntı şeklinde devam ediyor mu. Akan şeyin rengi ne kokusu var mı? Takipte kal ve mutlaka doktora dNış. Su bebeğin yaşam alanı asla ihmale gelmez
Zuhalsareelif Aselinkooo 35+2yım yok emınım ıdrar degıldı suydu cunku akıntılıydı yanı pıjamamı hafıf ıslattı hanı su serper gıbı cay bardagı kadar pazartesı gıdıcem doktora ınsallah devlet oldugu ıcın ole arama sorma olamıyor malesef
mericeynnnn Zuhalsareelif bazen sizinti seklinde de geliyor ama onemli olan aktif olarak gelmesiymis herkeste bianda bosalmiyormus.
Basak-88 Zuhalsareelif su gelince hemen doğum başlamıyor benim bi arkadaşımın da gelmişti sızıntı şeklinde dr 1 cm açıklığın var demişti o açıklık artana kadar bir hafta geçiyor… yani hemen doğuma almıyorlar
Ecet Zuhalsareelif canım korkutmak istemem ama çok ciddi bişey öyle ara ara gelmeye devam ediyor mu su ? Devam ediyorsa 24 saat içinde bitiyor demiş doktorlar bi arkadaşıma , 35. Haftada sezaryenle acil doğuma aldılar koş bence doktora özel mözel bi şekilde git bugün.
Oglusununannesi06 Benimde iç çamaşırim ıslanmıştı gitmiştim akıntı demslerdi su devamlı gelirmiş devamlı gelirse sudur yoksa idrar falan da olabilir
Zuhalsareelif Oglusununannesi06 ıdarar degıl emınım ama akıntı degıl suydu kesınde onu anladım cok ıdrar kacırma seklınde ayaga kalkdım ıslattı hanı su dokulur ınsana bole mutfakda calısırken hafıf oledı cunku wcye yenı gıdıp gelmıstım
Eminekavak Canım bende lavaboda fark ettim. Az bişey suyum geldi dün kontrolüm vardı 37+1 olduk. Dr bebeğin suyu azalmis dedi takip et eğer gelirse hemen hastaneye gel dedi
Zuhalsareelif Ecet bır kere geldı aksam sadece ole sızıntı seklınde hanı ınsan afedersın altına kacırır ya oyle yada bıraz su dokulur