Herkese merhabalar. Ben 26+2 deyim ve aşırı derecede bel ağrısı çekiyorum. Oturup kalkarken bile zorlanıyorum. Benimle benzer durumu yasayanlar bu ağrı ile nasily başediyorsunuz yapilabilecek birsey var mı yardımcı olabilirseniz cok sevinirim. Doktoruma 2 hafta önce gitmiştim o zaman bu kadar yogun degildi ağrılarım ama doktorum kalsiyum magnezyum içerikli bir ilac verdi osteocare ama hiç faydası olmadı. Agri için krem gibi seyler de kullanamıyoruz malesef ne yapacağımı şaşırdım 🤦🏻♀️