Nolur fikir verin sezeryan doğum yaptım dün ve sütüm çok az geldi ama sadece sağ göğüsten sol dan yok denecek kadar azdı bugünde nerdeyse iyice bitti ne yapmam lazım tekrar süt gelmesi için çoğalması için kimse destek olmuyor etrafımdaki yardım edin lütfen mama vermek zorunda kaldım bebeğime ama ben anne sütü alsın istiyorum doysun istiyorum sıcak suyla masaj yaptım pompa kullandım bir işe yaramadı ne yapabilirim başka hızlı çözüm olarak