ebruneco1108 Selam kızlar 38 haftalığız biz. Benek hareket ettikce karnımın alt kısmı ağrıyor. Normalmi bu neden oluyor aceba?
Sevel ebruneco1108 normal bebek assagiya kanala iniyo kafasi da yerleşmişler kanala çok baskı oluyor benim de aynı sanki her kipirdadiginda cikicakmis gibi oluyo