ebruk1994 Bebeğimin kanala girmesi ve 2 cm açıklık çıkmasıyla birlikte acil sezeryana alındım bebeğim 3400 doğdu ama küvözde solunum sıkıntısı var ne kadar kalıcak bilmiyorum varmı bu durumu yada benzer bir durum yaşayan
Fatoo33 Neden beklemediler acaba farklı bi sorun mu vardı ben 34 haftadan beri kanalda 2 cm açıklıkla bekliyorum 39+2 oldum sancılarım var açılma ilerlemiyor 🥺
Fatoo33 Birde allahım tez zamanda kavuştursun sizi inşallah Allah’ın izniyle kilosu çok iyi haftasıda iyi çabuk çıkar